تو زایمان کردی زن
از زایمان ترسناک تر نداریم🤧
اصلا نترس عزیزم من کشیدم شوهرمم کنارم بود بی حسی میزنه راحت میکشه سخت نیس
جراحی دندون از کشیدنش راحت تره خیلی راحت تره کشیدن بعدش کلی خونریزی داره ولی جراحی اصلا بعدش چون بخیه است هیچی خون نمیاد من خودم یه دندون ریشه بزرگ که تهه ریشه توفک قلاب داشت سخت ترین دندون بود از نظر دکتر جراحی کردم ولی اصلا متوجه هیچی نشدم فقط بعد بی حسی یکم درد داشت که باقرص رفع میشد
برای من ۴روزه داره در میاد جیگرموووو در اورده پدسگ از کشیدنش هم مثل چی میترسم
من دو هفته پیش یه دونه عقل کشیدم مثل سگ میترسیدم کلی گریه کردم 😭😁
اصلا در نیومده از تو لثه ت ؟؟؟
اصلا نترس. درد نداره
نترس بیحس کامل میشی هیچی نمیفهمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.