۴ پاسخ

ممنونم که جواب دادین

معمولا عدد بتا بالای هزار باشه در ۶ هفته هم ساک هست هم کیسه زرده و هم قطب جنینی

من ۴هفته بتام 2416 بود

من ۶ هفته

سوال های مرتبط

بابای آیمان بابای آیمان هفته نوزدهم بارداری
مامان 🫀🌱🫀 مامان 🫀🌱🫀 هفته هجدهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی🌹🥺 مامان تو دلی🌹🥺 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری