سلام برای سرماخوردگی چی خوبه بهش بدم؟

۳ پاسخ

پلارژین دیگه دکترش بهم ندادگف منسوخ شده

پلارژین

سیتریزین هر۱۲ ساعت و قطره پلارژین هر 8 ساعت یک سی سی میدم من با قطره بینی

سوال های مرتبط

مامان جانان🩷 مامان جانان🩷 ۱ سالگی