تجربه زایمان طبیعی میخام

۳ پاسخ

راستی ماما همراه خیلیییی کمک میکنه من فک کردم خیلی کاری نمیکنه ولی اونجا یه خانومه داشت خیلییی زود زایمان کرد

ببین تا جایی که میتونی سرپا باش خودت کاراتو بکن و پیاده روی زیاد داشته باش پله و اسکات خیلی کمک میکنه بهت من دردام شروع نشد هفته ۴۰ بودم که دیگه ختم بارداری خوردم اگه دردات تو خونه شروع شد سعی کن تو خونه بمونی چند ساعت بعد بری اونجا هی معاینه میکنن یه مقدار اذیت میشی و در آخر زعفرون غلیظ دم کن دم بیمارستان که رسیدی بخور و شربت شیره انگور هم ببر با خودت که تو بلوک زایمان بخوری اخر اخرشم که خیلیییی تصمیم درستی گرفتی بعد زایمان واقعا خودت سرپایی درد زیادی میکشی قبل به دنیا اومدنی نی نی ولی بعدش واقعا سبک و راحتی

من تو زایمان قبلی تا ساعت ۸ شب دردی نداشتم ۸ درد هام شروع شد رفته رفته زیاد شد تا ۱ شب زایمان کردم درد ها قابل تحمله بعد زایمان از دنیا راحت میشی

اما قبلش‌از هفته ۳۷ روزی یک ساعت بدون توقف پیاده روی داشتم. اسکات و پله بالا پایین میرفتم دکترم گفته بود روغن کرچک بخور
خلاصه که زایمان خوبی داشتم اذیت نشدم به همین خاطر اینبارم انتخابم زایمان طبیعی هست ان‌شاءالله

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی