۲ پاسخ

سلام عزیزم شاید چربی باشه منم گاهی پشت گوش تو دستم یا قسمتهای دیگه بدنم دارم دست نزن بهش خودش از بین میره

سلام عزیزم منم زیر خط سزارینم یه چیز سفت گرد اندازه نخود کوچکتر بود رفتم سونو گفت چیزی نیست

سوال های مرتبط