۳ پاسخ

منیش له ۴ ماهگی غذا کمکیم شروع کردگه وله اصلا خوشی به فرنی نایت حتا به شیرخشک دروسی اکم بویی اصلا خوشی نایت په بارها و بارها وله هر حزی په نکرد به جیگه ی برنج نیم دانه به حالت کته ای دروسی اکم بویی کمه آوی بیت وک عصاره حزی په اکات ایخوات

۴مانگیه فرنی چه؟

زود شروع نکردی؟! بهتره تا آخر ۶ ماه صبر کنی

سوال های مرتبط