منیش له ۴ ماهگی غذا کمکیم شروع کردگه وله اصلا خوشی به فرنی نایت حتا به شیرخشک دروسی اکم بویی اصلا خوشی نایت په بارها و بارها وله هر حزی په نکرد به جیگه ی برنج نیم دانه به حالت کته ای دروسی اکم بویی کمه آوی بیت وک عصاره حزی په اکات ایخوات
۴مانگیه فرنی چه؟
زود شروع نکردی؟! بهتره تا آخر ۶ ماه صبر کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.