۶ پاسخ

عزیزم بچتون احر چندماهگی راه رفت پسر منم نمیره

سلام خوبی عزیزم آرتمیس جون خوبه
روبیکا داری گلم

دختر من شیر شب و از ۱۰ ماهگی نمیخوره ترکش دادم هنوز شیشه و شیر خشک میخوره 😅😅اصلا از این حسا نگیر ولی از پوشک گرفتم

عزیزم فقط تلخک جوابه واسه من که راحت گذشت

من ٣ ماهه تدريجي دارم كم ميكنم
اصلا نگران نباش
فقط بايد صبور باشي
دخترم فعلا روز نمي خوره شبا ٦٠ تا ميدم

منم فقط وقتی میخوابه میدم و گاهی روزا گریه میکنه کم میگیرم میدم بهش

سوال های مرتبط