۶ پاسخ

blw چه سمی بود دکترا انداختن بهجونمون

بله بچه من گاهی آزادانه غذا میخوره البته بیشتر براشون جنبه بازی داره ولی همونم خیلی بهشون میچسبه

دستور پختش تخم مرغ یک عدد یک سوم لیوان شیر سه قاشق ارد گندم و کدو حلوایی پوره شده همرا با یک دونه خرما له شده مغزیجاتم هر چی تست کردین و دوست دارین بریزین توش و شیر انگور دو قاشق همرو مخلوط کنید مثل پنکیک درست کنید 🥞🥮نوش جون کوچولوهاتون
اگه پنکیکم بلد نیستین یک سرچ ساده تو ذره بین

طرز تهیه میگی

عزیزم دستورشو میگی

دستور پخت لطفن

سوال های مرتبط

مامان یزدان 💙🧿 مامان یزدان 💙🧿 ۱۳ ماهگی