۷ پاسخ

من ببلاک کامفورت میدم البته یک هفتس
دخترم وزنش پایینه الان 5600 ایناس شیر خودم میخوره دو وعده شیر خشک میدم فقط
نمیدونم چرا ورنگیریش ضعیفه ماهی 600 گرم

اگه وزن دهیه نان ۱ بده کامفورت برای کولیکه سبکتره. ببلاک کامفورت تلخه.

من ببلاک کامفورت میدم و خوبه

من اپتاميل ساده ميدم خوبه

رفلاکس داره

من بهش اپتامیل ایمیونوفورتیس میدم راضی ام

آپتامیل کامفورت ندارم اصلا
نان کامفورت هست و ببلاک کامفورت
وزندهی نان کامفورت بهتره و مزشم بهتره اما جدیدا خیلییییی سخت گیر میاد . من ۲۰ تا داروخانه میرم شاید یکیشون داشته باشه و یدوونهههه بده

سوال های مرتبط

مامان دلوین❤️ مامان دلوین❤️ ۹ ماهگی
مامان گل پسری مامان گل پسری ۸ ماهگی