#شیر خشک
#فرزند پروری

تصویر
۷ پاسخ

همه مشکل چرب بودن مورو داریم😂

منکه به خاطره چربی موهام یک درمیان حمام میرم

شامپو سریتا

شامپو هیدرودرم یکیش مخصوص موهای چرب یکیش هم مخصوص موهای رنگ شده و آسیب دیده بخر هم بوش عالیه هم خیلی موهارو خوش حالت می‌کنه هم موهات تازه بعد چند روز چرب میشه
منم جنس موهام خیلی چربه و اصن حالت نمیگیره ولی از وقتی این دو تا مدل شامپو استفاده میکنم انقد راضی ام که حد نداره حتما امتحان کنش

منم کلافه شدم از حموم ک میام بیرون همون روز فقط موهام خوبه صبح بیدار میشم موهام میچسبه به کف سرم😵‍💫
ولی من دقت کردم موها رنگ داره تا دو روز خوبه روز سوم چرب میشه😂 البته الان موهای خودمه رنگ نداره دوست ندارم رنگ بذارم ولی دیگ اینم چربی سرمم خستم کرده😮‍💨

ب منم بگو شامپو رو
ولی هر شامپویی گرفتم هیچکدوم فایده نداشت به جز همون شبنم فقط همین خوبه 🤣🤣

شامپو پیدا کردی جواب منم بده بیام ببینم پدر موهام دراومده انقدر چرب شده😬

سوال های مرتبط

مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی
مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۳ سالگی
مامان مهرو مامان مهرو ۳ سالگی
مامان Hossein.Helma مامان Hossein.Helma ۳ سالگی
مامان شیدا مامان شیدا ۳ سالگی
مامان آیناز مامان آیناز ۳ سالگی
مامان اقاکوچولو مامان اقاکوچولو ۳ سالگی
مامان یاسین خان🧿 مامان یاسین خان🧿 ۳ سالگی