شبیه زن مختار میشی 😅😅
هرچی خودت توش راحتی بپوش نه به خاطراونا
من همه مدل مانتو دارم کوتاه بلند عبا البته بیشتر بلنده ولی یه سری جاها واقعا بلندارو میپوشم خودم چون راحتم احساس معذب بودن ندارم
مهم حس خودته من دوس ندارم معذب باشم از هر نظر
من باشم طرفامو بشناسم سعی میکنم تو اون تایم کمی همرنگ اون جمع بشم که نه بخاطر حرف یا قیافه اونا بلکه بخاطر احساس خودم تواون تایم راحت باشم توهم همینو بپوش موت بیرون هم بود کمی مشکل نداره فقط لباست برا خودت موجه باشه
بپوش اونا این مدلیا خوششون میاد خخخ
بپوش .چادر سر نمیکنی همینم عالیه
خیلی خوبه عزیزم.منم نظرم اینه آدم نسبت به جا ومکان باید لباس مناسب بپوشه
چی سخته
ولی اینم خوبه بپوش
اره قشنگه عزیزم
خودت باشی بهتره قرار نی بخاطر بقیه خودت عوض،!کنی
شیر خشک فرزنپروری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.