۱۳ پاسخ

بجا شیر اب جوش بریز ولی وقتی اب جوش اومد در حد ۱دقیقه بزار بخارش کم شه

ماست داری به جاش ماست بریز

با اب پرتغال و نسکافه هم میشه

چایی غلیظ خوش طعم هم میشه خیلی خوب میشه .از آرد ۱۵گرم کم کن جاش پودرکاکائو بزن خیلی خوب میشه .
این کیک چایی و کارامل

تصویر

یا ارده و شیره بریز.
فقط شورشو باید کمتر کنی چون شیره شیرینه

نسکافه بریز به جا شیر مزه ش عالی میشه.
یعنی همون مقدار مثلا یه لیوان شیر میزدی.الان یه لیوان نسکافه درست کن یکم از دما افتاد بریز توش

ماست ابمیوه اب پرتغالم میشه

پرتقالی یا بااب ولرم یا ماست

دستور این کیکتو میزاری عزیزم

اب ولرم بربز به همون اندازه

ماست ام میتونی بزنی بافتشو بهتر از شیر میکنه

آب جایگزین شیر کن

اگه پرتقال دارین میتونی کیک پرتقالی درست کنی شیر نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان امیر علی🐣👶 مامان امیر علی🐣👶 ۲ سالگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۲ سالگی