۵ پاسخ

با ۳ تا قاشق میتونی

من همیشه دوتا قاشق میریزم

اره زیادم هست

اره بسه،منم خودم زیاد نمیریزم

اگ پودر کیکن نه اگه پودر کاکاعو هستن پنجتا فاشقم بسه

سوال های مرتبط