۲ پاسخ

این جوری که میگی انقباضه
اگر مرتب شد برو بیمارستان چون درد زایمانه

اپه بااستراحت خوب نمیشه ومیگیره ول میکنه ب ودکتر

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی