پودر میل لیدی رو فردا ب دکترم بگم بنویسه؟
یا هنوز زوده

۴ پاسخ

ما ایرانی ها عالی هستیم
خودمون به دکتر می‌گیم چی بنویسه...

اصلا نوشتنی نیست مثل شیره خشک می مونه همین طوری برو از داروخانه بخر

منم امروز قراره برم برام سونوی وزن بنویسه نمیدونم بهش بگم یانه

ب دکترم بگی نمینویسه چون زوده شایدم اصلا نیازت نشه بعد از سونو وزن جنین میگه بخور یا نه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولوم🥹👣 مامان پسر کوچولوم🥹👣 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه💕🥹 مامان جوجه💕🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق🧸 مامان فندق🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری