خانوما فولیکول غالب ۲۶ خیلی بزرگه؟؟

۳ پاسخ

آره فکنم اون تبدیل به کیست میشه
باید بین 18 تا 24 باشه

نه خوبه منم این ماه بدون دارو فولیکول ۲۶ داشتم دکتر گفت خوبه دوتا آزادسازی داد همون شب زدم

بنظرم امروز اچ سی جی بزن تا۳ روز آینده اقدام کن

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا قصد بارداری
مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 هفته یازدهم بارداری
نیها نیها قصد بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
بچه میخام بچه میخام قصد بارداری
مامان شازده پسر👶👶 مامان شازده پسر👶👶 هفته بیستم بارداری