۵ پاسخ

من‌ک هیچوق نمیذارم

روش نوشته زیردمای ۲۵درجه یخچالیه من یخچال میزارم

لیپوزوفر رو من میزارم یخچال دمای کمتر از ۳۰ درجه زده روش

ببین روی جعبه ش چی نوشته ولی معمولا قطره ها باید تو یخچال باشن

منم نمیزارم روش ک ننوشته فقط مولتی روش نوشته در یخچال نگهداری شود تو یخچال میزارمش

سوال های مرتبط