منک هیچوق نمیذارم
روش نوشته زیردمای ۲۵درجه یخچالیه من یخچال میزارم
لیپوزوفر رو من میزارم یخچال دمای کمتر از ۳۰ درجه زده روش
ببین روی جعبه ش چی نوشته ولی معمولا قطره ها باید تو یخچال باشن
منم نمیزارم روش ک ننوشته فقط مولتی روش نوشته در یخچال نگهداری شود تو یخچال میزارمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.