۱۴ پاسخ

چه معلمی بی سوادی چه انتظاری داره بچه پیش دبستان انقدر قشنگ نوشته بعد میگه ضعیفه به نظر من خیلی خوب مینویسه

ب معلمش بگو قرار نیست کلاس خوش نویسی شرکت کنه قرارِ درس بخونه و مطالبی ک مفیدِ براش یاد بگیره سعی میکنم تمرکزش رو چیز بهتری بزارم و بهش اعتماد ب نفس بدم لطفا شما هم در این باره چیزی بهش نگین یوقت!

ماشالله چه تمیز اگه دفتر مشق دخترم ببینه چی میگه😂😂

معلمشون اگه خیلی سواد داشت با بچه پیش دبستانی نوشتن رو کار نمیکرد!الان فقط باید چشمشون اشنا بشه سال بعد باید نوشتنو یادبگیرن

حالا معلمش دیوونه س عزیزم🤭
تو چرا عقل خودتو میدی دست اون عزیزم☺️
خط ب این قشنگی و مرتبی..

بنظرم خوبه دستخطش بعضی معلما یه انتظارای بیخودی دارن فکر کردن با کی طرفن

اصلا استرس نداشته باش پسر من کلاس اول انقدر بد خط بود ک نگم برات امسال خیلی بهتر شده تازه اینجوریه ولی معلمش دو سال ازش خیلی راضی بودن فقط خطش بده

تصویر

اگه ب خط بود کلی نخبه و دکترا داریم هنوز نمیشه حتی متوجه شد چی نوشتن!

آینه دست خطش

تصویر

آموزش الفبا تو پیش دبستانی اشتباهه. من از چند تا دبیر کارکشته شنیدم. سر همین هم نذاشتم از دی پسرم بره پیش دبستانی چون به معلمش گفتم نمی خوام الان بهش الفبا یاد بدی گوش نداد من هم دیگه نبردم. به نظرم معلم های پیش دبستانی آموزش های لازم رو ندیدن واسه اموزش الفبا و تو کلاس اول بچه بین آموزش های غلط اونا و معلم کلاس اولش سردرگم میشه.

خیلی هم عالیه کلا مربی های پیش دبستانی همینن یه مدت به پسر منم گیر بیخودی داده بود من یه پیام بلند بالا دادم با خاک یکسانش کردم 😁

سلام عزیزم پیش دبستانی نوشتن رو بهشون یاد میده؟

پیش دبستانیه؟

عالبه گلم چه انتظاری از بچه ۶ ساله دارن والا

سوال های مرتبط

مامان امیر مامان امیر ۶ سالگی