۱۳ پاسخ

من انقدر ناراحتم که حد نداره، مدرسه دخترم هزینه هارو ماهیانه میگیره، تا قبل عید ماهی ۱۲/۵۰۰ بود، امروز تعرفه جدید اعلام کردن، ماهی ۱۷/۵۰۰، تازه از ۹ اسفندم که تعطیل بودن هزینه رو کامل گرفتن ولی اصلا کلاس انلاین نذاشتن، از این طرفم حق بیمه تامین اجتماعی خودم رو سه ماه یکبار میدادم، اخرین بار سه ماه زمستون رو دادم ۵/۷۰۰ امروز سه ماه بهار رو دادم شده ۹/۲۰۰
خدا لعنتشون کنه، خدا به زمین گرم بزنتشون

وای به حال مستاجر وای بحال مردم‌کاست کارگر یه روز کار هست ده روز نیست از کجا بیاره

ما قرداد خونمون اسفند بود جنگ شد موند امشب صاحبخونه زنگ زد هفت ملیون رفت ر اجارمون پول میخواستیم بدیم قبول نکرد گفت فقط اجاره بخدا به شوهرم نگاه میکنم بغصم میگیره چقدر باید بدوی این پول جور کنی

خدا رحم کن بسیار اوضاع داره وخیم میشه

منم رفتم دکترخودم ویزیتشو۵۰۰کرده اصلا قیمتها نجومی
کرایه خونه وهزارجورخرج واقعا چجوری دربیاریم😭

خیلی زندگی سخت شده حسرت همچی موند رو دلمون😭😭😭😭

اینجا هم همین قیمته

خدا فقط تو ایران بهمون رحم کنه همه سالم و سلامت باشیم

خدا همه مون رو‌ کمک کنه ما کرایه خونه نمیدیم اما شوهرم از دی کار نکرده بازار تهران تعطیل شد بعدش درست ‌‌و حسابی جنس نیاورد شب عید کاسب خوب باشه سال جدیدش خوب میشه ما شب عید نداشتیم ۴ماهه با دوتا بچه از جیب میخوریم خیلی گرونی شده خیلییی به شوهرم میگم خوش به حال هر کس که کرایه میگیره راحته هر سال هم افزایش قیمت میده کاسب ها خیلی اذیت میشن خیلییی

سیل وحشتناک گرونی تازه یکماه دیگه میاد. اونموقعس ک زندگیا قفل میشه

وای یا خدا

بیمه هستین؟

ما پلاستیک واسه مغازمون میخریدیم کیلویی۱۷۰ امروز گرفتیم ۵۰۰

سوال های مرتبط