سلام خانما این سونوی ان تی من سالم یا مشکل داره؟

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم ب دکترت نشون بده

خوبه عزیزم
ان تی رو میگن زیر ۳ باشه اوکیه که خداروشکر از شما هم زیر ۳ هستش
انشاالله به سلامتی و دل خوش نی نی ات رو بغل بگیری🙏

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم🌱 مامان نور چشمم🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 👧🏻دُخـتَـرم🩷 مامان 👧🏻دُخـتَـرم🩷 ۲ ماهگی
مامان آفرینش مامان آفرینش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فاطمه ثنا مامان فاطمه ثنا ۹ ماهگی
مامان مامانِ آیهان مامان مامانِ آیهان ۸ ماهگی