خانما بنظرتون آزمایش ان تی من مشکل داره؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

خیلی خوبه ولی ی آزمایش مرحله ۲ شاید برات بنویسه
ک برای اونم‌نگران نباش منم‌انجام دادم خوب بود

نمودارت سندروم دان ۱ ب ۷۸۵ نفره.
برا من ۱ به ۱۳۰۰ برا منم ازمایش غربالگری دوم نوشته.

بچت دختره؟

خوبه.

نه عزیزم خیلی خوبه

خوبه گلم

سوال های مرتبط

مامان آفرینش مامان آفرینش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اقا امیر عباس مامان اقا امیر عباس ۷ ماهگی
مامان رایانم 🫀 مامان رایانم 🫀 ۵ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لیانا 🐣 مامان لیانا 🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری