مامانا این ازمایش ان تی من مشکل داره بنظرتون؟؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

منم‌شرایطم‌مثل شماست دکتر بهم کفت نیاز نیست الکی هزینه کنی سلفری بدی
وقتی فاکتورهای دیگه ت خوب بودن و عدد انتی نرمال

نگران نباش عزیزم چون سنت بالاس ریسک میره بالا و احتمالا میگن سلفری بدی

سونوگرافی چیزی نگفت ؟؟

ریسک ۱ در ۳۹۲ احتمالا دکتر بگه سلفری بدی

نه بنظرم خوبه باز دکتر بیادیگه

سوال های مرتبط

مامان اقا امیر عباس مامان اقا امیر عباس ۷ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه ثنا محمد مامان فاطمه ثنا محمد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌وچهارم بارداری