سلام ازمایش ان تی مشکل نداره بنظرتون

تصویر
۵ پاسخ

خوبه همه چی

جنسیتش پسره؟

مشكلي نداره

چرا مال من دوتا برگه بود پس

ن مشکلی نداره
طول سرویکس چند بود ننوشته؟

سوال های مرتبط

مامان آفرینش مامان آفرینش هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ارغوان والینا مامان ارغوان والینا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجو ممد🩷🐣 مامان جوجو ممد🩷🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اقا امیر عباس مامان اقا امیر عباس ۷ ماهگی
مامان رایانم 🫀 مامان رایانم 🫀 ۵ ماهگی
مامان Roghaye مامان Roghaye هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آریا ♥️ 🥰 مامان آریا ♥️ 🥰 ۲ ماهگی