۲ پاسخ

یکم بزرگ میشه اگه بچه کوچیک باشه ولی منم نیس چون نوزاد قرار نیست لباس فیت تنش باشه یکم گشاد هم باشه راحت تره .پتو پیچ میکنیم دیگه .به وقتش لباس اندامی هم میپوشن😀

منم۰-۳خریدم حس میکنم بزرگ میشه براش

سوال های مرتبط

مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری