خیلی سریالا دیدم
الان اشرف رویا رو دنبال میکنیم البته نه از tv .....دانلود میکنیم جلو تریم....عشق منطق انتقام خوب بود دختر سفیر خوب بود عطرعشق خوب بود خیلی دیدم یادم نیس بقیه اش😅
اره ما دیدیم چن روز پیش تمومش کردیم😁😍 قشنگ بود
خب آیدان ک رفت کلا و گفته بود داعهان رو نمیخوام
لیلا هم حتما کرم ریخته تو نبود آیدان با داعهان ریخته رو هم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.