خانما رو میز ک برا تعیین جنسیت می‌خوام ی کیک و عروسک و پستونک بزارم دیگ چی؟

۱۰ پاسخ

یه عروسک ویه ماشین پسرونه

حلقه هاتون بذار رو عکس سونو

عکس سونو

ژله آبی و صورتی
جوراب دخترونه و پسرونه

من دوتا پاپوش گذاشتم دوتا پستونک
شربت آبی و صورتی ریختم تو کلمن شیشه ای دو طبقه ها
کاپ کیک صورتی و ابی گذاشتم تو استند دوطبقه
تابلو دونات گذاشتم بعد دونات آبی و صورتی بهش گذاشتم
میوه
استند boyوgirl
یدونه کیک
البته من میزم بزرگ بود حالا شما بسته ب سایز میزت بچین
از این چوبک هایی ک برا ورود عروس داماد هم صورتی و آبیشا درست کردم چیدم داخل باکس و بعد گرفتم جلو مهمونا

همین هرچی ساده تر قشنگ تر

پاپوش یا کفش

جوراب و کفش

یه ماشین پسرونه

پاپوش بزار عروسکم بزار 😝

سوال های مرتبط

مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوهای بامزه مامان دوقلوهای بامزه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سامر و دونه برف🩵❄️ مامان سامر و دونه برف🩵❄️ هفته بیست‌وسوم بارداری