آب قلم چطوری درست کنم؟؟

غذاکمکی پوشک واکسن شیر

۳ پاسخ

من قلم گوساله نمیدم به پسرم چون هم خیلی سنگینه هم اینکه طبع سرد داره
من قلم گوسفند میزارم تو زودپز با یکم زردچوبه و پیاز حسابی بپزه بعد توی قالب میریزم میزارم فریزر هر دفعه یه قالب میندازم تو غذاش

قلمو اول بشور بعد بزار حدود 10 دقیقه بجوشه بعد اون ابو بریز دور بعد با پیاز و سیر و دارچین و کمی آبلیمو بزار حدود 12 ساعت بپزه بعد قلمو درار هر چی بهش وصل بود از اون لزجا رو بریز تو ابش بعد گوشتکوب برقی بزن بزار یخچال ببنده بعد برش بزن بزار فریزر و تو غذاهاش استفاده کن

قابلمه رو آب کن قلمارو بنداز بذار نیم ساعت بجوشه آبشو بریز دوباره آب کن قلمارو بنداز و بذار تاااا فردا بجوشه بعد که دیدی غلیظ شد خاموش کن

سوال های مرتبط

مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 مامان 🧸آقا آیهان🫀🍫 ۱۱ ماهگی
مامان آراد 👶🏻💙 مامان آراد 👶🏻💙 ۱ سالگی
مامان طاها۵ساله
ونورا مامان طاها۵ساله ونورا ۱ سالگی
مامان آلارز مامان آلارز ۱۰ ماهگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی