۶ پاسخ

ماهم از صبح هوا بارونیه الان همین وضعیت ولی دوسش دارم چون کم ابی نداریم امسال

وااای خیلی وحشتناک بود

دیگه من از آسمون میترررسم 😭😭😭

ما هم اینجوری بود الان اسمون صافه

هم قشنگه هم ترسناک...کجاست؟!

آسمون کلا سیاه شده

سوال های مرتبط

مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان آرین مامان آرین ۵ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان هلن جانم😍 مامان هلن جانم😍 ۴ سالگی
مامان آنیل مامان آنیل ۴ سالگی