الان که جنگه بزار تموم شد بعد اقدام کن
بهش بگو تو این شرایط😳😳😳😳😳
خوبه که حداقل تو این تنهایی بچه هات هم بازی و دوست هم میشن
منم بچه هام پشت همن یکم بزرگه لج میکنه وگرنه الان دارن شیرین میشن
وای چ خوب ک کمکته،همسر منم هی حرف بچه بعدی رو میزنه ولی من چنتا جنبه رو ک میبینم سفت و سخت میگم ن
همسرم فقط بیرون خونه، مهمونی،مسافرت اینا هوای بچه رو داره ولی بقیه اش نه، همش گردن خودمه،حداقل اگه کمک بود ب بعدی فک میکردم آخه خودمم بچه زیاد دوست دارم
من برعکس شمام خودم چون تک فرزندم دوست دارم الان کارای اداری اون یکی بکنم ک بیشتر از دوسال فاصله سنی نداشته باشن با اینکه میدونم قراره به فنا برم ولی دوست ندارم بچم مثل خودم تنها باشه از اون طرف همسرم مخالفه میگه ۵-۶سال دیگه🥲
دوتا بشن یکیشو نگه میداره یکی رو خودت نگه میداری تنها دلیل منصرف شدت همینه
نیاااااارریاااااا
من بچه هام دوسال فاصله سنی دارن ...با اینکه کمکی دارم خسته شدم دیگه واقعا خیلی اذیت میشم ...به هیچ کدوم بچه هات نمی تونی درس حسابی برسی صبر کن یکم بچت بزرگ بشه
دالنود بچه دوم راردکردن داری اونوبزن نداری یکی دیگ بیار
وای من هنوز بی خوابی ها و اذیت شدناش یادمه😭😭😭😭
عزیزم در خواست میدی
در حال گول خوردنی 😎😏
هنوز زوده برات
تو چقدر منی
واس هفت پشت ادمبسته😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.