لعنت به ختنه 🥺😭

۶ پاسخ

دیر ختنه کردی

بچه رو باید بعد چله ختنه کرد گریه میکنه ولی هر چی بزرگتر بشه بیشتر اذیت میشه

وای چطور گذاشتی انقدر دیر ختنه کنی بچه خیلی گناه داررره😔😔😔بیشتر متوجه میشه من دوماهگی بردم بدترین تجربه زندگیم بود یک هفته پوشک عوض میکردم گریه میکرد

پیش کی بردی من انشاءالله همین هفته میبرم برا ختنه
تازه امروز واکسن زدیم 🫠

خیلی دیر کردی خب

تف بهش😂😭

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱ سالگی