میشه بگی تو هفته ۲۴چرا باید کاسنی بخوری 😕😐🙄
الان واسه چی بخوری!°
از الان زوده بزار از سی هفته ب بعد یه ته نصف استکان بخور از سی و شیش ب بعد یه استکان
الان خیلی زوده واسه خوردنش زیادیش هم خوب نیست از ۳۶ هفته ب بعد بخور
اگ برا زردی میخوری الان خیلی زوده
هفته های آخر بخوری تاثیر داره
من از از اول بارداری خوردم بصورت شربت هرازگاهی
مشکلی نداره
ماه آخر روزی نصف تا یه استکان هرروز بخور
فهمیدی ب منم بگو نمیدونم خوبه یا نه یجا گفته بودن برای قلب بچه خوب نیست
من خیلی خوردم بازم زردی داشت
ماه اخر میتونی بخوری
برا چی میخورین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.