خانوما حالت تهوع از چند هفتع شروع میشع

۹ پاسخ

من از اولشم نداشتم

من از اول بارداری نداشتم الآنم ندارم

فقط دعا کن نداشته باشی

برای من از ۶ هفته شروع شد

من اصلا از اولش تهوع نداشتم الانم ندارم

برای هر کسی متفاوته
برای من از وقتی که هنوز نمیدونستم باردارم تا همین الان

از وقتی قلب تشکیل شد تهوع داشتم و هنوزم دارم

از ۶هفته و یک روز شروع شد برای من

وای اصن بهش فکرم نکن بیزار میشی 😓

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچلو مامان فندق کوچلو هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فرشته کوچولو🎀 مامان فرشته کوچولو🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 𝓫𝓮𝓷𝓲𝓷🦋 قصد بارداری
مامان وروجک کوچولو🩵 مامان وروجک کوچولو🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان لیانا و نیلا🫀 مامان لیانا و نیلا🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه حسین مامان معجزه حسین ۲ ماهگی
مامان ۳فرشته ناز مامان ۳فرشته ناز ۲ ماهگی