اره بیشتر صیحا
سلام عزیزم خوب هستین ..
منم سرکلاژ شکمی ام استرس دارم شما استراحت مطلقین ؟
من همش یجوریه معدم
وای ارع
من سه روز دیگه وقت زایمانمه
هنوزم حالت تهوع دارم 🤦♀️ از اول حاملگیم داشتم
من نداشتم
ینی کلابارداری م اینمدلی بود
عوضش دردزیرشکم پدرمودراورده
اره من دارم
من از ۳۰ هفته دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.