مامانا شماهم تو هفته های من تهوع دارین ؟؟

تصویر
۸ پاسخ

اره بیشتر صیحا

سلام عزیزم خوب هستین ..
منم سرکلاژ شکمی ام استرس دارم شما استراحت مطلقین ؟

من همش یجوریه معدم

وای ارع

من سه روز دیگه وقت زایمانمه
هنوزم حالت تهوع دارم 🤦‍♀️ از اول حاملگیم داشتم

من نداشتم
ینی کلابارداری م اینمدلی بود
عوضش دردزیرشکم پدرمودراورده

اره من دارم

من از ۳۰ هفته دارم

سوال های مرتبط

مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری
مامان رضام 💛رستام🧡 مامان رضام 💛رستام🧡 ۵ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو 🍒 مامان گیلاس کوچولو 🍒 ۱۰ ماهگی
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی