۵ پاسخ

دکتر به من گف بهترین زمانش۲۴هست که قلب به رشد کاملش برسه و بزرگ بشه بعد برو

زن داداش منم بعد آنومالی رفته بود همون بیست هفته

من ۱۹ هفتگی رفتم

من 20هفته دوروزرفتم

من ۱۸ هفتگی رفتم

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه 🐣💙 مامان مامان جوجه 🐣💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری