دختر من اصلا میوه نمیخوره میان وعده کلا نداریم 😶😀😶
پسر من عاشق میوه س با اشتها میخوره براش گریه میکنه
پوشک قیمت قدیم دارم
اگه خواستین داخل روبیکا پیام بدین
آیدی روبیکام
@raha1234567890000
خدمنت عزیزم
من پسرم هندونه و خیار خیلی دوست داره میخوره اما بقیش نه. پرتقال و کیوی و نارنگی را جلو خودش میارم پوست میگیرم و بهش تعارف نمیکنم خودم میخورم میاد میگه بده.میگم میخوای بخوری میگه آله.بهش میدم یا واقعا میخوره یا الکی میگه.سیب هم باید یه سیب کوچولو که تو دستاش جا بشه بردارم ددسته پوست بگیرم و چوب و سر و تهشم بگیرم اما گرد باشه خورد نکنم بدم دستش میگیره دستش راه میره میخوره
دختر منم دوست نداره زیاد البته دندون آسیاب نداره ک بتونه بخوره.موز،کشمش،پودر اجیل،نون قندی،بیسکوییت، چوب شور،پفیلا،پنکیک و این جور چیزا میدم معمولا
پسته بادوم کشمش پفیلا هم دوست داره مسقطی هم میخوره
پسر من مویز و کشمش دوست داره زیاد میدم
پسر من
زیاد نمیخوره بخوره بیسگویت گاهی موز و شیر هر از گاهی پنکنک
ازمن گلم شاید دندون شون چون درست در نیومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.