ب بچه هاتون چایی میدید در حد کم؟

۲۳ پاسخ

اصلاااااااا به نظرم چیزه مفیدی نیست که بدم بهش

نه اصلاااا

پوشک قیمت قدیم دارم
اگه خواستین داخل روبیکا پیام بدین
آیدی روبیکام
@raha1234567890000

کم با نبات

به هیچ عنوان رفلاکس داره براش بده یه بار دادم همشو بالا آورد

من اصلا ندادم ولی مادرشوهزم اینا دور از چشم من دادن بهش

نه به هیچ وجه

از 30تا کمتر میخوره بیشتر بریزم بقیشو رو فرش میریزه

همین الان چایی منو میخوره البته کمرنگ😂😂😂😂

تصویر

پسر من ک چایی رو از دور میبینه میگه به به انقدر دوس داره بعضی وقتا ته استکان کمرنگ میدم بهش☺️

بیشتر دمنوش به یا سیب میدم دوست داره خیلی

تا چند وقت پیش میدید میخوریم کمرنگ میدادم الان دیگه نمیخواد گاهی بخواد میدم گناه داره

تا یماه پیش چای میدید انگار شیشه شیرشه
الان خودش دیگه نمیخوره

امروز یہ کم نبات انداختم توش.. در حد کم بھش میدم

آره عزیزم میدم

بعضی وقتا میدم هر روز نه

فایده چای چیه که بچه کوچیک بخوره
من که بهش نمیدم

اره بابا ...چای نبات...

نه.ایقد گریه میکنه وقتی ما میخوریم

اره گاهی وقتا

آره من میدم نون تیلیت میکنم دخترم خیلی دوست داره البته خیلی کمرنگ

من اصلا نمیدم فایده ای ک نداره فقط ضرره

صبونه قشنگ،میدم میخوره کمرنگ

سوال های مرتبط

مامان دیان مامان دیان ۲ سالگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۱ سالگی
مامان پریماه🩷نیلماه
🩷👩‍❤️‍💋‍👩 مامان پریماه🩷نیلماه 🩷👩‍❤️‍💋‍👩 ۱۷ ماهگی
مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی