اصلاااااااا به نظرم چیزه مفیدی نیست که بدم بهش
نه اصلاااا
پوشک قیمت قدیم دارم
اگه خواستین داخل روبیکا پیام بدین
آیدی روبیکام
@raha1234567890000
کم با نبات
به هیچ عنوان رفلاکس داره براش بده یه بار دادم همشو بالا آورد
من اصلا ندادم ولی مادرشوهزم اینا دور از چشم من دادن بهش
نه به هیچ وجه
از 30تا کمتر میخوره بیشتر بریزم بقیشو رو فرش میریزه
همین الان چایی منو میخوره البته کمرنگ😂😂😂😂
پسر من ک چایی رو از دور میبینه میگه به به انقدر دوس داره بعضی وقتا ته استکان کمرنگ میدم بهش☺️
بیشتر دمنوش به یا سیب میدم دوست داره خیلی
تا چند وقت پیش میدید میخوریم کمرنگ میدادم الان دیگه نمیخواد گاهی بخواد میدم گناه داره
تا یماه پیش چای میدید انگار شیشه شیرشه
الان خودش دیگه نمیخوره
امروز یہ کم نبات انداختم توش.. در حد کم بھش میدم
آره عزیزم میدم
بعضی وقتا میدم هر روز نه
فایده چای چیه که بچه کوچیک بخوره
من که بهش نمیدم
اره بابا ...چای نبات...
نه.ایقد گریه میکنه وقتی ما میخوریم
اره گاهی وقتا
آره من میدم نون تیلیت میکنم دخترم خیلی دوست داره البته خیلی کمرنگ
من اصلا نمیدم فایده ای ک نداره فقط ضرره
صبونه قشنگ،میدم میخوره کمرنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.