۸ پاسخ

بخاطر خونریزی زیاد

یکی از فامیلامون افتادگی رحم داشت در اوردن

ممکنه به خونریزی زیاد بیفتن
مامان دوستم بنده خدا جوری پریود میشد می‌شست یه جا با اینکه دو تا نوار داشت پس میداد زیرش پرررر از خون میشد
خیلییییی بدجور خونریزی داشت اصلا باور نکردنی
داشت کم خونی می‌گرفت
اول با قرص خواستن یائسش کنن نشد ،رحمش رو درآورن
وااای که چقدر دردناک بود

فیبروم زیاد .میوم زیاد.توده بدخیم

فیبروم اگ داشته باشه و خونریزیش زیاد باشه ک با دارو بند نیاد رحم رو درمیارن

فیبروم و کیست های زباد و خونریزی های زیاد

فیبروم های زیاد

دور از جون شما تو سرطانای بدخیم درمیارن

سوال های مرتبط