عزیزم فکر نمیکنم ربطی به علائم داشته باشه علائم بیشتر به ژنتیک بدن مادر مربوطه ماه های اولم خیلیا اینجورین
دکتراحتمال داد پسرباشه
به من گفت احتمالا دختر 😭منیکه تا حالا نشده بود بگم نه میل ندارم صب تا شب دهنم کار میکرد الان انگار گلوم قفل زدن
من یکم معدم سنگینی میکنه ولی از غذا زده نشدم..زیاد ضعف میکنم
فعلا نمیدونمم نه تنها غذا از همه چی بیزارم
دختر
پسررر
تو این هفته اکثرا همین علائمو دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.