۵ پاسخ

آمپول بی حسی رو که میزنن خیلی گریه میکنه🥲🥲پسر منم امروز ختنه کرد

ن عزیزم کمتر متوجه میشه ولی وقتی امپول بی حسی رو میزنه خیلیییی گریه میکنن،از الان خودتو اماده کن ک دستوپاتو گم نکنی اگر پستونک یا شیشه میگیره براش ببر حین ختنه بزار تو دهنش ویدونه جغجغه یا چیزی ک صدا بده و ارسام جون خوشش بیاد. اینا تجربه شخصی خودم بود و اینکه تو مطب بهمون گف استامینوفن تهیه کنین ده دیقه قبلش دوبرابر وزنش بهش بدین، البته هر دکتر روشش فرق میکنه. ان شاالله ک ب راحتی ازش رد بشین

با همون آمپول بچه من غش کرد از گریع

از وقتی که آمپول میزنن تا وقتی که اولین بار جیش کنه خیلی جیغ میزنه و گریه میکنه ولی بعدش دیگه هیچی حس نمیکنه

بله میزننن
اره اولین ادرارش کمی درد حس میکنه

سوال های مرتبط