آمپول بی حسی رو که میزنن خیلی گریه میکنه🥲🥲پسر منم امروز ختنه کرد
ن عزیزم کمتر متوجه میشه ولی وقتی امپول بی حسی رو میزنه خیلیییی گریه میکنن،از الان خودتو اماده کن ک دستوپاتو گم نکنی اگر پستونک یا شیشه میگیره براش ببر حین ختنه بزار تو دهنش ویدونه جغجغه یا چیزی ک صدا بده و ارسام جون خوشش بیاد. اینا تجربه شخصی خودم بود و اینکه تو مطب بهمون گف استامینوفن تهیه کنین ده دیقه قبلش دوبرابر وزنش بهش بدین، البته هر دکتر روشش فرق میکنه. ان شاالله ک ب راحتی ازش رد بشین
با همون آمپول بچه من غش کرد از گریع
از وقتی که آمپول میزنن تا وقتی که اولین بار جیش کنه خیلی جیغ میزنه و گریه میکنه ولی بعدش دیگه هیچی حس نمیکنه
بله میزننن
اره اولین ادرارش کمی درد حس میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.