۱۲ پاسخ

بستنی .چیپس

توت فرنگی پرتقال سیب چوب شور
از هرکدوم یه کوچولو فقط خورد اونم با بازی

چایی تخمه خرما ساندوبچ نون پنیر یه کوچولو خورد

شیر بعدش هندونه دادم

میوه ، پنکک، اجیل ، کشمش ، نون

چندتا دونه فلافل و یکم پسته وبادوم هندی

۲.۵ ناهار خورد تا الانم یه لیموشیرین یه موز خورده

من ساعت تخم مرغ سرخ شده دادم یکی . رفته بودیم بیرون بعد برگشتیم ی چهار قاشق ماست خورد . ناهار ساعت ۲ نیم بود سه چهارتا کتلت گوشت خورد با ی خیار

دیگ نخورد چیزی تا چند دونه چیپس و پفیلا
این کمه یا خوبه ؟؟

پنکیک. بستنی. پرتقال. بادوم زمینی.

طالبی،بستنی،۱شیشه شیر

نون پنیر.کشمش.شیر

شیر کاکائو کیک خونگی،پسته،موز ،هندونه

سوال های مرتبط

مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی
مامان جیرانیم♥️ مامان جیرانیم♥️ ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری