۲ پاسخ

دو قاشق چای خوری آرد برنج رو با کمی آب و یه کوچولو نبات (دل خواه ) بزار رو حرارت هم بزن تا غلیظ شه خاموش کن بعد یه قاشق شیر خشک بریز توش هم بزن سرد شد بده بخوره نوش جونش
بر شیر کردنش الان زود ولی چند هفته بعد میتونی خرما یا موز بریز

از داروخانه بخر
فرنی مارک نستله قوطی هستش.
خوشمزه هست همه بچه ها هم دوست دارن و هیچ ضرری هم نداره همه چیش هم به اندازه هستش.

سوال های مرتبط

مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۶ ماهگی
مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی