شرببت زینک اکساید بده هم واسه اسهال خوبه هم اشتهاش.ساشه کیدی لاکت قاطی ماست یا یذره آبمیوه بده بخوره روزی یبار.آبمیوه صنعتی و چیزای شیرین هم نده.سنجد و کته ماست و دوغ.سیب زمینی آب پز را وش نعناخشک بریز بده.چای خیلی کمرنگ
کپسول یوموگی باز کن بریز توی یه قاشق آب یا ماست بده بهش روزی یکبار.
سیب زمینی سرخ شده و چوب شور امتحان کن احتمالا بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.