۱۰ پاسخ

سلام به سلامتی نی نیت به دنیا اومد؟

به سلامتی انشا... بری زایمان کنی . طبیعی یا سزارین ؟

نگران نباش عزیزم ایشالا همه چیز خوب پیش می‌ره منم سه شنبه زایمانم هست

همه دارن میرن بزان که پس ما کی میریم خسته شدم من
به سلامتی برین و بغل بگیرن نی نی هاتونو

منم شنبه هفته بعد

منم فردا صبحم

منم فردا صبح ۶وقت عملمه🥺

منم فردا زایمانمه

طبیعی یا سزارین؟

به سلامتی انشالله

سوال های مرتبط