سلام به سلامتی نی نیت به دنیا اومد؟
به سلامتی انشا... بری زایمان کنی . طبیعی یا سزارین ؟
نگران نباش عزیزم ایشالا همه چیز خوب پیش میره منم سه شنبه زایمانم هست
همه دارن میرن بزان که پس ما کی میریم خسته شدم من
به سلامتی برین و بغل بگیرن نی نی هاتونو
منم شنبه هفته بعد
منم فردا صبحم
منم فردا صبح ۶وقت عملمه🥺
منم فردا زایمانمه
طبیعی یا سزارین؟
به سلامتی انشالله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.