۱۵ پاسخ

بعدشم شما که تهرانید عالیه بهترین پرسنل دارین

وای نترس قربونت برم به لحظه ی دیدن نی نیت فکر کن یادت میره زایمان
کاش زایمان منم زود برسه دیگه از خدامهههه

بسلامتی انشاالله به خیر و خوشی زایمان کنی
مارو هم دعا کن💖

عزیزم صلوات بفرست تا آروم بشی

به سلامتی عزیزم
چند هفته میشی دقیق؟

عزیزم ایت االکرسی بخون و صدقه بنداز قبلش ،،خیلی آروم میشی
انشالله ب سلامتی بغل بگیری 😍

ذکر الا بذکرالله تطمئن قلوب رو بگو آرومت میکنه
نفس عمیق بکش و نترس
به بعدش فکرکن که قرار نی نی رو ببینی
😍😍

فقط به بغل کردن کوچولوت فکر کن به عمل فکر کنی ک ادم طاقتش تموم میشه
اصلا استرس نگیر گلاب بو کن یکم اروم شی
اصلا ب چیزای بد فکر نکن همش بگو زایمان راحتی میخوام داشته باشم

به سلامتی و دل خوش عزیزم
نگران نباش خدا همیشه حواسش به همه چیز هست

استرس طبیعیه ولی نترس هرکی سزارین کرده میگه اصلا موقع عمل چیزی نفهمیده. فقط اولین بار که بعد عمل میخوای بلند بشی یه کم درد داری انگار.

به چیزهای خوب فکر کن، به اینکه بعد۹ماه نی نی قشنگت رو میبینی بعد استرست تبدیل میشه به ذوق دیدنش..

منم انشالله دوشنبه میرم
خدا کمکت کنه نترس به کوچولوت فکر کن که میاد تو بغلت

عزیزم به سلامتی بغل بگیریش😍😘

بسلامتی برای منم دعا کن بچمو صحبح وسالم وب موقع بدنیا بیارم.طبیعی زایمان داری

منم دو هفته دیگه تاریخمه.... میترسم...🥲

سوال های مرتبط