اینم از اصل کاری ته دیگش😃
#بلرداری #فرزنداوری#زایمان

تصویر
۹ پاسخ

ته دیگ نوننننننن فقط😋

وای اون تهدیگ وباسس چیلی بخوری

ته گیش نون باشه خیلی خوشمزه میشه

منم همیشه تهش که خشک‌ میشه میخورم دوست دارم

نوش جان
من اصلا ته دیگ خور نیستم

نوش جدیدا عاشق ماکارونی شدم

دللمممم خااااس🤤😋

😋😋😋🤤🤤

اوف چه کردی 🤤

سوال های مرتبط

مامان سلین وداداشا🧿 مامان سلین وداداشا🧿 ۵ سالگی