۷ پاسخ

ایا با کاندوم مشکلی دارین ؟

به طبیعی هم اصلا اعتماد نکن من با طبیعی حامله شدم

طبیعی یا کاندوم

من تنها روشی ک دارم کاندوم

ازمن میشنویی قرص جلوگیری شیر دهی اصلن نخور من خوردم باردارشدم.

سلام قرص لاینسترول هر شب میخورم چه پریود باشم چه نباشم

طبیعی ده سالم با طبیعی من جلوگیری موفق داشتم

سوال های مرتبط

مامان علی اقا😍💙 مامان علی اقا😍💙 ۱۴ ماهگی
مامان آروین مامان آروین ۶ ماهگی
مامان مهوا🩷 مامان مهوا🩷 ۵ ماهگی
مامان اهورا ❤️ مامان اهورا ❤️ ۱۴ ماهگی