۲ پاسخ

اصلا اصلا ب بچه دیفین هیدرامین نده ..باعث ایست قلبی میشه

اگه برا نی نی میخوای .پلارژین میدن معمولا دکترا

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۴ ماهگی