تروخدا بگین لکه بینی قهوه ای خطرناکه من الان چیکار کنم😭

۸ پاسخ

شیاف بزار استراحت کن

منم لک بینی قهویی داشتم رفع شد خداروشکر فقط سرخود شیاف استفاده نکن برو دکتر بفرسته سونو بعد خودش شیاف بده

لکه بینی بدون درد کمر و شکم خطرناک نیست فقط باید استراحت کنی

نترس احتمالا هماتومه
برو دکتر شیاف میده برطرف میشه زود برو فقط

منم قبل دخترم ی بارداری داشتم سقط شد لکه بینی قهوه ای داشتم رفتم دکتر سونو انجام داد گفت قلبش هنوز تشکیل نشده هفته دیگ بیا تا هفته بعد تبدیل ب خونریزی شد سقط شد
ایشالا برای تو مشکلی پیش نیاد تودلیت بمونه ولی دکتر برو

شیاف داری؟

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

استراحت کن، دراز بکش، استرس نگیر اگه تونستی با دکترت در ارتباط باش

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری