۴ پاسخ

من چند روز پشت سرهم که قرص میخورم ،چند روز خوبم
دوباره شروع میشه

من مشکل تو رو داشتم دکترم پنتوپرازول داد صبح ناشتا میخورم غذام کم کردم دیگ هر چیزیم نمیخورم چون بشدت بعدش اذیت میشم

من این مشکلو از سه ماهگی دارم تا همین الانشم ادامه داشته هرچیم جلوتر رفتم بدتر شده ی روزای واقعا اشکمو در میاره

واسه من شربت لاکسی ژل خیلی خوبه واینکه بلید بدونی به چه غذاهایی حساسی اونارو نخوری

سوال های مرتبط