اره مصرفش خوبه.
من مایع رو یه هفته نمیشه تموم میکنم. برا همین مایع زیاد استفاده نمیکنم
من قبلا مارک طبیعت میگرفتم تقریبا 4 الی 5 ماه استفاده میکردم چون غلظتش بیشتر بود منم مصرف روغنم کم هست ولی این سری با کالا برگ روغن قو خریدم خیلی آبکی بود الان یک ماه بازش کردم نصف شده فکر کنم تا ماه دیگه هم داشته باشمش
در کل 5 کیلویی خیلی به صرفه تر هست تا مایع مخصوصا تو این گرونی الان
تو برنج روغن میریزین🤔🤔ما گیلانی ها نمیریزیم
من همیشه از پنج کیلویی جامد استفاده میکنم چون لکه ش رو گاز و دیوار زود تمیز میشه ولی مایع لکه هاش سخته وباخودم میگم قطعا براي بدن هم ضررداره. و دوماه و خورده ای تموم میکنم
اره من پنج کیلویی دو ماه بلکه بیشتر میبینی برمیداره
من ماهی یک روغن مایع دو لیتری استفاده میکنم.
جامد استفاده نمیکنم ولی در ماه ۵ لیتر مایع استفاده میکنم حداقل
خیلی خوب مصرف کردی من یک ماه نیم طول میکشه
تقریبا چهل پنجاه روز دارم
اما خیلی استفاده نمیکنم ضرر داره
جامد استفاده نمیکنیم خیلی مضره
منم همیشه پنج کیلوی استفاده میکنم
ی صرفه تر هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.